سرمایه گذاری کانادا (Quebec)
تاريخ : چهار شنبه 12 آبان 1395 | 15:36 | نویسنده : گروه افق

معیارهای امتیازدهی به سرمایه گذار :

– سن

– تحصیلات

– توانایی زبانی متقاضی (انگلیسی یا فرانسه)

– تجربه کاری

– انطباق پذیری سرمایه گذار با محیط

حداقل امتیازی که سرمایه گذار برای پذیرش باید کسب کند تا به عنوان مهاجر پذیرفته شود ۳۵ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز می باشد.

پس از پذیرش متقاضی در این مرحله و کسب امتیازهای لازمه و اخذ  گواهی پزشکی و برگه عدم سوء پیشینه، متقاضی  با پرداخت مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ دلار عازم استرالیا می شود و به عنوان مهاجر پذیرفته می شود.

لازم به ذکر است که سرمایه گذار موظف نیست شغلی را ایجاد نماید و هیچگونه شرایط مهاجرتی به این فرد تحمیل نخواهد شد

بطور کلی سرمایه گذار بایستی دارای سه شرط زیرباشد: 

۱.دارای حد اقل ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا دارائی خالص. این دارائی میتواند شامل زمین و منزل و اشیا دیگر باشد. توجه داشته باشید که هیچ لزوم یا اجباری برای اوردن این دارائی به کانادا نیست و این بستگی به تصمیم سرمایه گذار دارد. 

 

این دارائی میتواند در مورد دولت فدرال کلا متعلق به همسر باشد و در مورد ایالت کوبک قسمتی از ان متعلق به همسر و یا حتی میشود بعنوان هدیه به سر مایه گذار هدیه شده باشد البته بشرط اینکه شش ماه از تاریخ ان گذشته باشد.

۲.دارای تجربه مدیریت بمدت دوسال ظرف پنج سال گذشته. سرمایه گذار میتواند صاحب موسسه تولیدی یا خدماتی باشد و بتواند دفاتر سود وزیان و مالیاتی ومدارک افراد مستخدم خود را عرضه کند.

 

یا اینکه مدیر شرکت یا سازمانی و یا قسمتی از یک شرکت یا موسسه ای را با حداقل دو نفر کارمند تما م وقت بعهده داشته باشد. 

۳.پس از گزینش از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار بایستی یا مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا را بدون بهره بمدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال یا ایالت کوبک قرار دهد یا به یکی از بانکهای مورد اعتماد دولت اجازه دهد این مبلغ را بجای او وازیز کند و برای انجام این کاربانک مبلغی را حدود ۱۸۰,۰۰۰ دلار کانادا بعنوان بهره بانکی و سایر مخارج دریافت خواهد کرد. 



برچسب‌ها: سرمایه گذاری سرمایه گذاری کانادا سرمایه گذاری کبک روش های سرمایه گذاری معیارهای سرمایه گذاری